20.02.2010, 01:05
Hi allerseits, brauche wieder mal die Hilfe der Experten.
Bin immer noch auf der Suche nach meiner C3.
Die Ansprüche sind flexibel geworden, statt Convertible und Schalter darf es jetzt auch T-Top und Automat sein.
Ich suche eine die man auch fahren kann , also 40 Jahre alter unrestaurierter Originalzustand wäre da etwas schwierig.
https://www.usedcorvettesforsale.com/196...26193.html
Meine Frage : ist Sie , wenn Sie wie beschrieben OK ist, den Preis Wert, trotz einiger nicht Originalen Teile ? Er verlangt jetzt 34. 000 $.
Lege noch einen Kommentar dazu den er mir gemailt hat.
Any 69 with 427 in new condition is worth 40+, Ive been offerd 35 already and turned it down. I have over 60,000 invested in the car. If you get an all original one, you cant drive it and if you do it will break down because everything is old, everything I changed is because it is better to drive. All of the important (expensive parts are original but redone to new), you can easily change the others if you really want to without much expense. The hood just looks good, and allows for a better manifold, and was an option although did not come with this car. It is fully optioned and runs like a beast. It just depends on what you want it for....if you just want an investment to park, get an all original but expect to pay 60 to 100 thousand or more.
Danke für eure Einschätzung
Gruß
Berny
Bin immer noch auf der Suche nach meiner C3.
Die Ansprüche sind flexibel geworden, statt Convertible und Schalter darf es jetzt auch T-Top und Automat sein.
Ich suche eine die man auch fahren kann , also 40 Jahre alter unrestaurierter Originalzustand wäre da etwas schwierig.
https://www.usedcorvettesforsale.com/196...26193.html
Meine Frage : ist Sie , wenn Sie wie beschrieben OK ist, den Preis Wert, trotz einiger nicht Originalen Teile ? Er verlangt jetzt 34. 000 $.
Lege noch einen Kommentar dazu den er mir gemailt hat.
Any 69 with 427 in new condition is worth 40+, Ive been offerd 35 already and turned it down. I have over 60,000 invested in the car. If you get an all original one, you cant drive it and if you do it will break down because everything is old, everything I changed is because it is better to drive. All of the important (expensive parts are original but redone to new), you can easily change the others if you really want to without much expense. The hood just looks good, and allows for a better manifold, and was an option although did not come with this car. It is fully optioned and runs like a beast. It just depends on what you want it for....if you just want an investment to park, get an all original but expect to pay 60 to 100 thousand or more.
Danke für eure Einschätzung
Gruß
Berny