28.06.2015, 12:07
Hallo Mädels,
konnte gestern wegen Inkontinenz unseres Bayrischen Himmels nicht zum Treffen kommen.
Aus Erfahrung (Rückreise Suhl) ist meine Tripower nicht regenfest und leider war genau die am Start.
Und was macht man, wenn man körperlich eigentlich noch gelähmt war wegen der Party
Ja, genau ...... was Unvernünftiges
Rare special order (Option ZP2 Color Trim Override)
Steel Cities Gray firemist paint with red interior – likely ONE OF ONE for 1971.
Numbers matching 454 cu -365hp LS5 engine. 4-speed
Highly optioned GM CANADA certified car with PW, PB, PS, AM/FM Stereo, Tilt/Telescopic, rear defrost, luggage rack
P02 wheel covers (included and mint), Goodyear Speedway Ovals and original unused spare tire.
Tank sticker and GM CANADA documentation included. Originally delivered to Dick Irwin Chev-Olds Vancouver in May 1971. Excellent unrestored chassis. Radio has been restored to digital but maintains same appearance.
Rare red t-top covers (perfect). New Delco battery, clutch, and rear Delco shocks.
War ich nicht großzügig zu meinem 50.
Dr. Unvernunft
PS:
Langsam muss ich das "Lagerproblem" ernsthaft in Angriff nehmen
konnte gestern wegen Inkontinenz unseres Bayrischen Himmels nicht zum Treffen kommen.
Aus Erfahrung (Rückreise Suhl) ist meine Tripower nicht regenfest und leider war genau die am Start.
Und was macht man, wenn man körperlich eigentlich noch gelähmt war wegen der Party
Ja, genau ...... was Unvernünftiges
Rare special order (Option ZP2 Color Trim Override)
Steel Cities Gray firemist paint with red interior – likely ONE OF ONE for 1971.
Numbers matching 454 cu -365hp LS5 engine. 4-speed
Highly optioned GM CANADA certified car with PW, PB, PS, AM/FM Stereo, Tilt/Telescopic, rear defrost, luggage rack
P02 wheel covers (included and mint), Goodyear Speedway Ovals and original unused spare tire.
Tank sticker and GM CANADA documentation included. Originally delivered to Dick Irwin Chev-Olds Vancouver in May 1971. Excellent unrestored chassis. Radio has been restored to digital but maintains same appearance.
Rare red t-top covers (perfect). New Delco battery, clutch, and rear Delco shocks.
War ich nicht großzügig zu meinem 50.
Dr. Unvernunft
PS:
Langsam muss ich das "Lagerproblem" ernsthaft in Angriff nehmen