22.09.2009, 23:08
Hi
L71 & L89 Nockenwelle :
2.19/1.88 valves
.520/.520 Lift
242/242 duration at .050
114 degrees lobe centerline angle
solid lifters
Die anderen Versionen müsste ich jetzt raussuchen, habe ich nicht so bei Hand.
MfG. Günther
Edit: Die Brennraumkammern der square ports ( und ich glaube inclusieve der L88 ) haben 106.9 cc. closed chamber für 68 und frühe 69er oder so.
L71 & L89 Nockenwelle :
2.19/1.88 valves
.520/.520 Lift
242/242 duration at .050
114 degrees lobe centerline angle
solid lifters
Die anderen Versionen müsste ich jetzt raussuchen, habe ich nicht so bei Hand.
MfG. Günther
Edit: Die Brennraumkammern der square ports ( und ich glaube inclusieve der L88 ) haben 106.9 cc. closed chamber für 68 und frühe 69er oder so.
early 1968 L71 tri-power big block convertible.
GM-T56 Viper 6 speed manual , 4.11 rear.
HOOKER chrome side pipes. Long L88 hood.
Tires front 235 rear 255 on 8x15 real wire spoke rims
You can't beat short stroke displacement .
GM-T56 Viper 6 speed manual , 4.11 rear.
HOOKER chrome side pipes. Long L88 hood.
Tires front 235 rear 255 on 8x15 real wire spoke rims
You can't beat short stroke displacement .