19.09.2016, 16:55
Gemäß der Erläuterungen auf der GM Recall Center Homepage können wir wohl keine schriftliche Benachrichtigung erwarten. Die Betroffenen müssen demnach wohl selber reagieren. Der Status des Rückrufs meiner Corvette steht auf "Incomplete", und hier die dazugehörige Erläuterung:
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My vehicle has a recall, and the status reads: "INCOMPLETE." What do I do next?
If the status field states “INCOMPLETE” and your vehicle is a Chevrolet, Buick, GMC, Cadillac, Pontiac, Oldsmobile, HUMMER or Saturn, please contact a Certified Service Dealer to schedule a service appointment or order parts. If your vehicle is a SAAB, please contact an authorized SAAB service center.
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Erst beim Status "Incomplete. Remedy not yet available." bekommt man etwas Schriftliches, soweit ich das verstanden habe.
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My vehicle has a recall, and the status reads: "INCOMPLETE." What do I do next?
If the status field states “INCOMPLETE” and your vehicle is a Chevrolet, Buick, GMC, Cadillac, Pontiac, Oldsmobile, HUMMER or Saturn, please contact a Certified Service Dealer to schedule a service appointment or order parts. If your vehicle is a SAAB, please contact an authorized SAAB service center.
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Erst beim Status "Incomplete. Remedy not yet available." bekommt man etwas Schriftliches, soweit ich das verstanden habe.